Perakende |
![]() Perakende sektörü; 21. yüzyılın gelişmiş iletişim ortamında,
sadakati düşük, beklentisi yüksek, herhangi bir hata durumunda çabucak kızan
müşterilere sahip artık. Müşteri beklentisinde yaşanan bu olağanüstü artış,
müşteri memnuniyetini önemseyen firmaların karşılaması gereken bir talep olarak
öylece duruyor. Öte yandan, alışverişin artık cep telefonundan televizyona,
evden internete kadar dağılmış çok kanallı yapısı, sektör yöneticilerini takip
edilmesi zor süreçlerle başbaşa bıraktı.
Bununla birlikte rekabetin kıran kırana sürdüğü bir ortamda maliyetlerini
düşürmek zorunda olan firmalar bu gereksinimlerini tedarik zincirinden
karşılamaya çalışılıyor.
Çağın hızına ayak uydurmak isteyen müşteriler, artık satış kanallarında fazla zaman kaybetmek istemiyor ve deyim yerindeyse akıllarının okunarak istediklerinin hemen sunulmasını istiyor. Tüm bunlar çok karmaşık görünse de aslında çok temel iki ihtiyacın altını çiziyor:
Çözümü ifade etmek gerekirse; firmanızın altyapısının mükemmel
kullanıcı deneyimini ve tüm iş operasyonlarınızı destekliyor ve bütünleştiriyor
olması gerekiyor.
Tüm sorunlar bir yana, değişen çağ sektörün daha önceden çok büyük yatırımlar yaptığı kullanıcı ve pazar istatistik/analiz çalışmalarını çok daha kolay ve neredeyse maliyetsiz bir hale getiriyor. Bu sayede, müşterilerinizi çok daha iyi anlamak ve isteklerine çok daha hızlı -akıllarını okuyarak- cevap verme fırsatını yakalıyorsunuz. Sektör için çözümlerimiz
|