Anasayfa Sektörler Perakende
Perakende
Perakende


Perakende sektörü; 21. yüzyılın gelişmiş iletişim ortamında, sadakati düşük, beklentisi yüksek, herhangi bir hata durumunda çabucak kızan müşterilere sahip artık. Müşteri beklentisinde yaşanan bu olağanüstü artış, müşteri memnuniyetini önemseyen firmaların karşılaması gereken bir talep olarak öylece duruyor. Öte yandan, alışverişin artık cep telefonundan televizyona, evden internete kadar dağılmış çok kanallı yapısı, sektör yöneticilerini takip edilmesi zor süreçlerle başbaşa bıraktı. Bununla birlikte rekabetin kıran kırana sürdüğü bir ortamda maliyetlerini düşürmek zorunda olan firmalar bu gereksinimlerini tedarik zincirinden karşılamaya çalışılıyor.

Çağın hızına ayak uydurmak isteyen müşteriler, artık satış kanallarında fazla zaman kaybetmek istemiyor ve deyim yerindeyse akıllarının okunarak istediklerinin hemen sunulmasını istiyor.

Tüm bunlar çok karmaşık görünse de aslında çok temel iki ihtiyacın altını çiziyor:
  • Müşteriler tüm kanallarda daha iyi anlaşılmak ve desteklenmek, yani yalnız olmadıklarını hissetmek istiyor.

  • Yöneticiler işin tamamına ait tüm veriye her an her yerden ulaşabilmek ve doğru zamanlama ile karar alabilecek ortama sahip olmak istiyor.

Çözümü ifade etmek gerekirse; firmanızın altyapısının mükemmel kullanıcı deneyimini ve tüm iş operasyonlarınızı destekliyor ve bütünleştiriyor olması gerekiyor.

Tüm sorunlar bir yana, değişen çağ sektörün daha önceden çok büyük yatırımlar yaptığı kullanıcı ve pazar istatistik/analiz çalışmalarını çok daha kolay ve neredeyse maliyetsiz bir hale getiriyor. Bu sayede, müşterilerinizi çok daha iyi anlamak ve isteklerine çok daha hızlı -akıllarını okuyarak- cevap verme fırsatını yakalıyorsunuz.

Sektör için çözümlerimiz